Friday, July 25, 2008

Konsert Inul dibatalkan

Alhamdulillah! Akhirnya keputusan bijak berjaya juga dibuat. Saya menyokong penuh dengan keputusan ini.

Beberapa hari lepas, saya naik hairan dan marah apabila konsert yang sepatutnya berlangsung di JB dibatalkan tetapi digantikan pula di Bukit Jalil. Dibatalkan tetapi diberi pula peluang ditempat yang lebih berprestij. Masa itu saya kesal sangat-sangat. Seolah-olah mereka yang bertanggungjawab tidak pernah belajar dengan peristiwa dulu.

Saya masih ingat, dia menyanyi dengan gaya yang ghairah dengan pakaian yang sama warna dengan warna kulit (saya tak pergi konsert dia,tgk melodi n surat khabar je :))Aduh! Malunya! Apatah lagi gayanya itu ditonton oleh ribuan golongan lelaki. Sudah tentu lelaki tidak melihat secara dasarnya sahaja.

Apa pun, tahniah kepada yang membuat keputusan yang bijak itu! Semoga anda mendapat rahmatNya!

**lagu dia menjadi lagu popular kanak-kanak dalam sebuah rancangan kanak-kanak. Macam dah tak ada lagu lain lagi dah. Anak-anak saya merupakan penonton setia rancangan itu dan lagu itu juga sering meniti bibir anak-anak saya, itu yg saya geram tu. Sering saya bising kat anak-anak saya, "nyanyi ajelah lagu lain!". Kerana pengaruh itu juga saya tidak suka konsert itu diadakan.

No comments: