Thursday, April 17, 2008

Bertemu Kembali

Eceh! Macam tulis kat dalam kolum peribadi kat suratkhabar atau majalah je, hehehe.

Sepanjang penyepian saya, apa yang berlaku ye? Pesta buku 2008 berakhir tanpa sempat saya jejakkan kaki ke sana. Huwaaa sedih betul rasa tapi nak buat macam mana, tak ada rezeki tapi tak apalah tahun ni hantar wakil. Abang saya pergi untuk promosikan buku senjatanya. Huhuhu menulis jugak abang saya rupanya...ops lupalah pulak, ini bukan pertama dia. Buku ketiga kot, buku pertama pasal burung2 di Malaysia, buku kedua, entah jadi ke tidak pasal sultan selangor dan buku senjata ni buku yang ketiga. Hari tu katanya nak tulis novel kanak-kanak, tup2 keluar pasal senjata. Terkejut gak. Huahaha I challenge u bro!!

Semalam saya kena gastrik, huhuhu tergolek sorang-sorang kat rumah. Sejak umur semakin meningkat ni, gastrik saya semakin menjadi-jadi. Paling teruk masa raya hari tu. Rasa sakitnya membuatkan saya menjadi seorang yang pemakan (alasan) hehehe sebab tulah badan saya juga kembang bagai di pam-pam.

Asalnya saya berpuasa hari isnin tu dan disebabkan hal-hal tertentu saya hanya berbuka dengan seketul cokelat sebesar ibu jari sahaja. Dah dekat sepuluh malam baru dapat makan betul-betul. Esoknya ingat nak puasa lagi tapi perut dah bagi hint, so saya lupakan saje niat tu. Petangnya muka saya dah macam cokodok basi, ulu hati saya dah mula kena perah. Malam tu jugak pergi ambil injection dengan harapan tak akan berlarutan tapi huhuhu injection itu tidak memberi kesan dan saya pun terpaksalah MC semalam. Hari ni walaupun dah berkurang tetapi badan rasa lesu jer...kalau boleh nak mc lagi...ehehehhe

Yang menyampahnya bila kena gastrik ni, tak makan sakit perut. Makan pun sakit juga siap dengan rasa nak muntah lagi. Lepas tu asyik berulang ke toilet jer..ee tak suka!

Terima kasih kepada yang sudi menjengah blog ni walaupun dah bersawang. Saya tak ada apa-apa nak diceritakan sebenarnya. Terima kasih banyak2, saya hargai keperihatinan anda!

No comments: