Thursday, September 25, 2008

Tika Rindu Berlagu



TRB kini sudah berada di pasaran. Alhamdulillah!!

Terima kasih kepada Alaf 21 kerana masih sudi menerbitkan karya saya.

Terima kasih tak terhingga kepada editor TRB, Awien yang banyak membantu saya, yang sabar melayan kerenah saya. Selamat maju jaya! :D

Terima kasih kepada Lya yang menghasilkan cover yang cantik itu!

Terima kasih kepada warga Alaf 21 yang lain yang banyak menyumbang tenaga dalam penghasilan TRB!

Terima kasih kepada kawan2 yang banyak membantu! Anda tahu siapa anda yang saya maksudkan disini.

Terima kasih kepada geng kicap yang awal2 lagi dah letak TRB kat blog mereka. TQ!

Terima kasih kepada Adhan dan Kak Ija yang dah dapatkan TRB. Semoga kalian berpuas hati!SMS kalian buat saya boleh kembali bernafas dengan teratur. TQ!

Terima kasih kepada pembaca2 tulisan Lily Suriani.Terima kasih kerana masih sudi menanti hasil tulisan saya! Saya amat menghargainya!

Terima kasih kepada SEMUA!!!! yang saya kenal atau tidak.

Yang elok ambillah sebagai teladan, yang buruk jadikan sempadan. Semoga pembaca TRB berpuas hati dan saya memohon berbanyak2 maaf sekiranya ada yang tidak berpuas hati dengan hasil tulisan saya kali ini. Harap sudi berkongsi rasa dengan saya di lily_suriani2004@hotmail.com. Saya amat menghargai setiap patah yang bakal dititipkan untuk saya.

Dan jangan lupa dapatkan adik beradik TRB, CAMAR YANG PERGI dan SEJUTA NAFAS CINTA.

Selamat membaca!

7 comments:

ALAF21FC said...

Salam Aidilfitri, Salam Lebaran dan salam hormat. Semoga bahagia berhariraya bersama keluarga.

Unknown said...

Salam! kak lily suriani.. saya peminat novel alaf 21.. dikala saya memasuki blog kak roseharissa! saya ternampak post pomot kat blog tuhh.. huhu ade novel terbaru!!saya x akan terlepas membelinya.. && sekarang novel alaf 21 menjadi koleksi saya..

unt pengetahuan akk. saya sudah membaca karya akak yg terbaru itu.. TRB.. saya sangat2 teharu mmbacanya! ia mengimbau kembali zaman kanak2 sy mcm adila yasmin! hihi berpakaian macam lelaki..!~
*Cinta Naim terhadap adila yasmin! ohh.. sangat tersentuh hati saya! walaupun adila berpakaian tersebut.. ia mgingatkan cinta pertama saya..!!!
adoii.. kalo bole nk mengimbau kembali kisah kegemilangan itu..

saya doakan TKB mendapat sambutan dengan sepenuhny! && saya akan karya akak mendapat tempat di hati pembaca novel lain. amin!

~uCHuKhONeY~ said...

assalamualaikum..
saya bru je habis bace novel ni...mmg mnyentuh hati...sy tertarik dengan nama adila yasmin dan amalia yasmin...anak saudara akak rupanya..saya harap..akak dapat mehasilkan karya yang menarik dan menyentuh hati lagi

Mummy Hanan said...

Saya dah baca novel awak....walaupun saya mengambil masanya selama 2 hari kerana tidak kecukupan masa.... tp saya suka sangat kerana membaca novel awak membuat saya tersenyum, ketawa sendiri juga merasa kesedihan.... [ cewah dah terover pulak ] hehehe.....
" Heroin awak Adila cukup tabah dan cukup setia dan hero awak Naim agak terkilan juga kerana terlupa akan Adila " tp at the end...happy....

EYA ZAMANI ZAITEE said...

heheh .. tq sbb lahirkan TRB...n tq bagi idea utk bday huby hhihi ..bunga tu ...nk rasa jugalah prasaan bila adila send bunga kat naim heheh ( nikmatnya hidup hahaha) pa2 hppy slalu ..

SabrinaWM said...

hidung masih berair lagi ni sebab menangis baca TRB. Satu kerja pun tak jadi sebab nak abiskan jugak. Rasa menyesal pulak start baca pagi tadi masa hari kerja but I think it's worth it.
Memang TRB dicerita dan diolah dengan baik sekali membawa pembaca menghayati setiap watak yang ditulis. Semua jenis emosi ada. Tahniah - definitely will look for more of your novels!

Skingirl said...

Tadi pagi ,25 februari 2009, pukul 7:30 pagi tepat telah habis ku membaca buku "Tika Rindu Berlagu "
memang best giller... hope nanti lily suriani balas e mail sayer: rahimah_skingirl@rocketmail.com ataupon pergi je ke blog sayer..: www.rahimahpecintaprincess.blogspot.com