Tuesday, February 5, 2008

Jejak Kasih

Saya sedang mencari kawan-kawan yang telah lama tidak dapat dihubungi. Semoga semuanya masih sihat sejahtera. Dimana mereka ini ye? Kalau ada sape-sape tahu atau tuan empunya badan terbaca n3 ini silalah hubungi saya lily_suriani2004@hotmail.com

Faridah Abdul Wahab.
Kawan baik saya masa sekolah rendah. Saya teringin sangat nak jumpa dengan dia ni. Dah kawin ke belum? Anak dah berapa? Bekas student UIA. Last sekali yang saya tahu, dia kerja dengan Bank Islam.

Muzafar atau Cik Pa. & Hassan.
Dua classmate masa sekolah menengah. Rindulah kat Cik Pa ning. Mamat ni suka gelak. Cakap sikit, gelak je banyak.

Yan.
Ya ampun! Saya tak ingat nama betul dia. Azhan? Azian? huhuhu. Saya rindu bangat sama kamu! Berkali-kali dah saya cuba cari dia ni tapi masih tak dapat-dapat. Tak ada sorang pun yang ada contact number dia ni. Bekas penuntut Uitm Shah Alam DBS-Insurans. Orang Johor. Last sekali yang saya dengar Yan dah jadi cikgu. Yan...tolong hubungi aku ye!

Zairo a.k.a Giro
Mana hang? Rindulah nak dengar ko panggil aku dengan nama special tu...hehehe. Giro tak pernah panggil saya dengan nama saya. Tak kira kat mana, tak kira kat tengah orang ramai ke dia tetap panggil saya dengan nama special tu hehehe. Entah penyakit apa entah dan sebab geram dia panggil saya macam tu, saya tukar nama dia jadi Giro BSN hehehe.
Giro, kalau hang baca n3 ni, hang tolong email kat cheq ye! Kalau sape2 kenal giro ni pun tolong habaq kat dia suruh email kat cheq. Giro ni orangnya kurus kering (dululah!) n ada tahi lalat kat dagu kalau tak silap. X-student DBS - Insurans, UiTM Shah Alam

oklah, sekian sahaja pencarian jejak kasih saya.

1 comment:

Abang Long said...

Salam hormat.

Emel jemputan telah dikirimkan, program lawatan oleh Kelab Peminat Novel ALAF 21.

Harap dapat meluangkan masa.

TERIMA KASIH