Friday, February 15, 2008

Resah Gelisah

Jantung terasa macam mengecut aje. Perut pula asyik memulas-mulas dari tadi. Resah gelisah, tak senang duduk dibuatnya.

Kenapa? Sebab nak jumpa bos. Saya selalu macam ni bila dah lama tak jumpa dia dan tiba-tiba nak bersua muka mulalah saya jadi cacing kepanasan. Dah agak lama saya tak jumpa bos saya, asyik berkomunikasi tru phone aje.

Pagi tadi masa ingatkan dia pasal meeting, suara dia lain macam aje. Lagilah buat kecut perut nih. Lagipun, dia kadang-kadang kalau dah tak jumpa, dia sengaja cari pasal, ada aje yang tak kena. Kalau nasib tak baik kena jerit maki hamun depan staff lain. Walaupun dah biasa, walaupun selalu cakap ah tak kisah tapi sebenarnya kisah! Malu tetap juga malu tapi control.

Ni janji nak datang lepas sembahyang jumaat tapi sekarang dah pukul 3.30pm bayang pun nampak. Jangan pulak petang-petang baru nak datang. Orang nak balik cepat hari ni.Dah lah satu apa pun saya tak boleh buat hari ni, asyik melompat dari satu blog ke satu blog je. Mencari solution untuk redakan hati hehehe

Ceria dalam gundah!

No comments: